close
Proud of You

Love in your eyes
Sitting silent by my side
Going on Holding hands
Walking through the nights

Hold me up Hold me tight
Lift me up to touch the sky
Teaching me to love with heart
Helping me open my mind

I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
The heaven in the sky

Stars in the sky
Wishing once upon a time
Give me love Make me smile
Till the end of life

Hold me up Hold me tight
Lift me up to touch the sky
Teaching me to love with heart
Helping me open my mind

I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
The heaven in the sky

Can't you believe that you light up my way
No matter how that ease my path
I'll never lose my faith

See me fly
I'm proud to fly up high
Show you the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I'm singing in the sky
Show you the best of mine
The heaven in the sky

Nothing can stop me spread my wings so wide
~。~。~。~。~。~。~。~。~。~。~。~。~。~。~
一首很美很美的歌
歌詞 加上 歌聲  讓人想到的只有廣闊的藍天白雲
曾經聽著它  坐在桌前痛哭
難過為什麼那時網誌的主人
點的歌  不是給我

曾經跟暗戀中的他分享很喜歡的歌Graduation
而他  用這首歌跟我交換
但我  沒有一聲謝謝  
還很怨他的問為什麼要勾起心裡慘不忍睹的痛
狠狠的罵了一頓
其實  當時的他 什麼都不知道
而當時的我也很少再跟人提起"以前"
Dear... 真的謝謝你願意跟我分享你喜歡的歌
希望這個"謝謝"還來得及...

曾經  無心的再去開那讓人傷心的網誌時
聽到前奏  總是會驚醒的把視窗關掉

今天  不小心在朋友的網誌上聽到這首歌
免不了心頭一震
忍不住眼眶中滿溢的淚水
但還是逼自己把它聽完...  一次又一次...  
直到不再流淚為止

或許是他心機重的讓我以為他們過的不好
所以  我寬心了
或許是我真的長大了
所以  我寬心了

不論如何  隨著年紀的增長
似乎應該讓自己的心更穩定些
對某些不重要的事情  不再起任何波瀾

不論你認不認識我
都希望在聽到這首歌時候
你是開心的
心情跟這歌一樣的 "海闊天空"
arrow
arrow
    全站熱搜

    QTDaphne 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()